Hellu

Nu har jag kommit hem från min kvällsmatte med min snygga Mary, what to do utan henne liksom.. Hon hjälper mig när jag bråkar med bråken i matten, bra de! ;p Sitter i sängen nu och läser bloggar och gör den vardagliga rundan på internet som är ganska ovärd men som är kul! Imorgon blir det att plugga matte till stor del av dagen sen blir det badmintonträning på kvällen, är fett taggad!! Vill röra på mig och slå till bollen håååårt, haha..

Men va iaf på Gränby idag och det var najs, köpte träningskläder, ett par leggings från H&M och handkräm från The body shop, Gardiner till vardagsrummet och en kaffemugg :) Men nu ska ja glo en serie innan jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0