Något du inte visste om mig (kanske)

Eftersom att det är så många bloggare som kör de just nu så ska jag väl inte vara sämre själv!



1. Jag förlovade mig när jag var 15 år gammal

2. Jag är livrädd för höjder, men åkte trots allt fritt fall 1 gång (aldrig mera!!)

3. Jag har tränat gymnastik sedan jag kan minnas och tränade på ganska hög nivå tills jag var 16 år, då jag slutade.
Nu tränar jag badminton 2 gånger i veckan i en grupp

4. Varje år när vi tar ut våran stora studsmatta har jag som tvångstanke att ALLTID börja med att göra en bakåtvolt

5. Nästa gång jag ska färga mitt hår vill jag bli rödhårig och sedan svarthårig

6. Jag har bara haft sex med en person

7. Har nu skaffat en 3a i Uppsala, men har inget jobb.. Lite spännande, kan gå hur som helst!

8. Jag skulle vilja jobba som modell på heltid

9. Såhär ser jag ut helt osminkad






Det var allt jag kunde komma på för nu.. Något mera ni vill veta om mig?




Kommentarer
Postat av: *

Vad väger du, hur lång är du och vad har du för mått på kroppen (typ midjemått, lårmått, överarm, höft)? Tycker du har superfin kropp! :) Så det är en komplimang av nyfikenhet, vill se hur mkt större än dig jag är hahah :P

2011-08-13 @ 10:53:11
Postat av: Anna

sv: hehe vilka roliga frågor :p Jag är 168 lång och väger 52 kilo, gjort sedan ja gick i 7an typ :p De andra måtten med jag tyvärr inte.. Tack så mycket :)

2011-08-13 @ 12:00:29
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0