En riktig bakardag!

Idag åkte jag hem till Robin runt kl 1 och umgicks med min kära svärmor och Robins lillasyster, vi bakade en äppelpaj med marängöverdrag och Emilia gjorde chokladmuffins! Jag skulle ha gymmat med Tora men runt halv 3 sa hon att hon var sjuk, vilket var surt, ville ju träna med henne. Men jag stannade iaf kvar hos Robin en stund, mycket trevligt! Sedan åkte jag hem till mig och efter maten blev jag och lillasyrran sugna på att baka igen, hon gjorde en god rulltårta och jag gjorde dubbel sats på chokladmuffins, Mumma!

Men nu blir det skärpning, tur att jag har träning imorgon igen :)




Kommentarer
Postat av: Tommyirene

This is great please keep on the good and wonderful work.

2012-01-25 @ 10:38:01
URL: http://tommyirene.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0