Sista arbetsdagen

Sitter på jobbet och slutar kl 2. Inatt sov jag väldigt dåligt, sen hade jag glömt ställa klockan. Men vaknade vara 6 minuter sent, så det var lugnt!

Haft en jobbig vecka, men nu är jag ledig i en vecka! Och imorgon är det bröllop :)

Tänkte på en sak imorse när jag cyklade till jobbet i typ kallt höstväder (..?) det jag tänkte var att man nästan alltid mötet samma människor, 1 tar en motionsrunda och ser ganska trött ut, en cyklar förbi i en jäkla fart, sen är det en stackars människa som alltid försover sig verkar det som, han springer alltid förbi fort som bara den :p alla har sin egen morgonrutin, men alla har olika.

Sitter och äter denna som jag fick av Viktoria :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0