My heart is a metronome

Godmorgon!

Har precis ätit frukost och sitter nu vid bordet och myser i mina byxor från Hollister, som jag älskar, hehe.. Ska träna med pappa idag igen kl 1, idag blir det ben. Igår gjorde jag mitt jobbigaste överkroppspass någonsin med pappa, kunde inte ens lyfta armarna efter gårdagens träning, haha. Kan säga att det gör jävla ont idag, men shit vilket flyt jag hade!

Idag blir mitt 5e pass denna veckan, känner mig stark. Annars så har jag fått en låt på hjärnan helt totalt, gruppen heter My heart is a metronome (dom finns på spotify) låten heter Porch. Jag och Rakel var och kollade på dom på Göteborgs Nation förra veckan, de är min vän Felix band, dom är superduktiga!

Nej nu ska jag åka och träna med världens bästa pappa och rensa tankarna på massa skit. :)

Kommentarer
Postat av: rakel

Åh jag har samma låt! haha :)

2013-04-13 @ 09:58:50
Postat av: Hannah

Shiiiit, din rumpa är att dö för! ;D

2013-04-24 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0