Lite smått&gott

Igår var jag på stan en snabbis med min vän Josefin, vi kollade lite i affärer, pratade massa och åt en god middag på Rififi, pasta, mums! Köpte lite "nödvändiga" saker, hår olja, VS bodymist och bodylotion i doften vanilj, älskar vanilj! Sen köpte jag maybellines nya läppbalsan babylips i två färger och en penna från MUS i färgen Cherie, perfekt till vardags! Mycket nöjd. 

Efter lite stan häng så blev jag hämtad av mamma och pappa för vi skulle åka och kolla på min lillasyster när hon och hennes drama grupp i skolan spelade upp en pjäs. Hon var så begåvad


 och pjäsen var väldigt rolig, dom var så duktiga! Världens stoltaste syster. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0