Hejsan

Dags att sova snart kanske, ojoj lilla Anna är uppe för sent. Men nejdå, jag får vara uppe för jag är ledig imorgon, yes fan vad skönt. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra på dagen, men jag ska iaf gymma på eftermiddagen. Idag var jag på luciaträning det var kul och det gick bra. Har också varit på lite dåligt humör, känner mig fortfarande ledsen och arg över vissa saker, jobbigt. Men en sak som jag blir glad av att kolla på är min och Toras video som vi gjorde för någon dag sen, haha.. Och vi är inte seriösa alls, vi bara gillar att vara störda :D


Ja, vi är snyggast..


Jag tycker att det är kul att bjuda på sig själv, och att dansa med sin bästis är superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0