Lediga måndagar

Ibland är det skönt att jobba på helger, 1, jag kan inte gå ut och slösa pengar på krogen, 2, jag slipper vara bakis, 3, det är ganska skönt att vara ledig på en måndag när alla andra jobbar! Känns lite lyxigt sådär. 

Idag hade jag en lugn dag på landet hemma med vovven, jag försökte ta med henne ut på promenad men sansa tyckte vädret sög (vilket det gör..) så hon vägrade :p 

Blev iaf ett bra träningspass på em med fokus på armar och bröst! Efter det åkte jag och Robin och tittade på tapeter till sovrummet. Så blev det en sväng till Boländerna Stadium där det är en stor rea då dom ska flytta. Kan visa vad jag köpte imorgon! 💕


Osminkad och glad ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0