Gårdagen!

Hejsan!

Igår åkte jag in till stan och lunchade och shoppade med Tess på stan, det var mycket trevligt! Hoppas vi ses snart igen hurrudu! Efter det åkte jag hem till Robin (oplanerat) för mamma orkade inte hämta mig. Men han blev glad att jag kom som tur var!

Sedan kom mamma och hämtade mig för vi skulle på en så kallad tjejmiddag hos Maria. Det var mammor och döttrar, blev en lyckad kväll! Och Louise och Linnéa var där, och det som är så kul är att vi alltid 'spårar' börjar skratta som bara den.. Haha! Ni skulle sätt bilder som vi tog igår (men det får ni inte, så fula! haha) men det var kul att ta dem och skratta åt tyckte vi :) Det var god mat, och sedan sov vi över där. Tack för en kul kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0