Fotografering med en orange Lamborghini

Jag har varit med min kille sen han kom hem i torsdags och som vanligt när han är hemma så blir det inte så mycket blogga, men de får ni stå ut med ;) 

Tänkte iaf berätta om igår när jag blev fotograferad för andra gången! Robin följde med mig när jag skulle fotas, var lite lagom nervös.. Vi kom till en stor studio, jättefin med kök, badrum och allt som man kan tänka sig, hur mycket utrustning som helst. Och så hade jag en egen make up artist, från New York, hur häftigt är inte det!? Hon var supersnäll och rolig, och självklart duktig! Sedan var det ungefär 5st fotografer där, som höll på med ljuset och allt möjligt.

Fotograferingen var kul, men svår! Allt skulle vara perfekt, och de är inte lätt att posa med en bil som står i vatten heller, haha. Men det blev några bra bilder! Kommer uppe senare när dom är klara. Alla höll på med allt hela tiden, och min make up artist fixade till mig hela tiden, snacka om att känna sig som en kändis, det gillas! :D Vi höll på till kl 8 ungefär, och gissa om jag var slut. Sen i slutet tog vi bild på sminket, och profilbilder också. Älskar bilderna och älskar att bli fotad, jag har verkligen hittat hem! Alla var så himla snälla, så tack för en toppenkväll! Och tack till min pojkvän som satt och tittade i ungefär 5 timmar, haha <3


Jag och Bilen

Kommentarer
Postat av: Monié

Hehe, riktigt clean anna :) Hoppas du får fortsätta med detta nu!

2010-08-28 @ 15:46:08
Postat av: Linnet

haha, soft Anna! :)

2010-08-28 @ 16:57:57
Postat av: Anna

Sv : Tack :D ja de hoppas ja med!

2010-08-28 @ 20:58:26
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0