Party like a rockstar, hehe

I ondags blev det en spontanutgång med Therese till Vip, åkte hem till henne efter gymmet och fixade oss och snackade skit hehe. Sedan runt halv 8 åkte vi in till stan och till vip. Det var inte så mycket folk då men vi tog en varsin redbull vodka och snackade och hade kul! Sedan kom Tim och två av hans killkompisar som vi satt och snackade med. Han fyllde 18 år i onsdags så grattis till den ''lille'' killen!

Jag hade bestämt mig för max 1 drink.. eller 2. (eftersom att jag skulle till skolan dagen efter) men tror ni jag höll det? naaah, inte direkt. Blev väl 3 drinkar och 3 eller 4 shottar hehe.. Jag och therese hade iaf superkul dansade och pratade, inte skrattat så mycket på hur länge sen som helst!! Vi skulle ta bussen hem runt halv 1, men tror ni vi gjorde det? nej. Tog en taxi hem runt kl 2. När vi hade klivit av taxin så sprang vi och fnittrade och slänge oss i en snödriva och låg och skrattade som bara den!! hahahahha, störda brudar, me like.

När vi kom innanför dörren så sov alla och vi försökte vara tysta, men de gick inte sådär jättebra vinglade runt och skrattade ennu mera. Runt kl 5 på morgonen så kom tofflan (therese lillebror, kallar honom för de..) han skulle äta en nattpizza? XD aja iaf vi satt och åt tsm och sedan skulle vi försöka sova igen. Det gick tills min klocka ringde kl halv 7 -_- som väntat mådde jag inte så jäkla bra och kom inte upp ur sängen.. Duktigt Anna ;) men kvällen var Awesome tack för den babe!<3


Glad Anna


love


snyggast i stan som therese sa ;)


smile


hehe, hej jag heter alkis anna?





söta Therese


Jag och Tim, födelsedagsbarnet ;>




Igen :)


Tims polare och Therese


puss på snygging :*


sedan eldade dom på baren :o


Deeptalk @ toaletten är de bästa, hehe


Morgonen efter, pigg som fan! Eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Gissadetdu

LMAO !

2010-01-16 @ 21:45:17
Postat av: Anna

sv: vad är det som är så kul

2010-01-16 @ 22:55:43
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Gissadetdu

Vad är det som inte är kul snarare, ha ha.

2010-01-16 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0