Bilder från Robins student <3

Bilder från Robins student

Åkte snyggbilen in till stan




såååå söt



Emilia och Yvonne




Robins klass



Mamma och son :)



Finaste paret i stan, lätt <3



Jag älskar dig ;>



Åka flak :)



hem och fixa!




haha :p



blått och gult



mamma <3



pappa <3



mamma och jag <3




Linnea och maja (hunden) hehe



snyggast



mums :p



Ania och maja :)



lite stor mössa kanske ;)



Nu vet du att du måste laga mat åt mig ;) hehe..



Snygga shotglas som han fick av mig, med matchande vinglas ;)




Det var bilder från min älsklings student, lycka till nu. Finns alltid vid din sida, det vet du <3 Hipp hipp Hurra för dig!


Kommentarer
Postat av: Picha

dom glasen e verkligen snygga. vi har hela serien

2010-06-09 @ 11:07:46
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0