I love you

När jag ska skriva saker om dig vet jag inte hur jag ska skriva, jag hittar inga ord. Som kan beskriva hur jag känner för dig, jag blir liksom glad/pirrig i hela kroppen när jag tänker på dig, och jag vet inte hur man ska beskriva eller sätta ord på en sådan känsla? Det är nog kärlek, det är nog vad den känslan är. Den känslan man får när vi ska sova och jag känner hur du lägger dig bakom mig och pussar mig i nacken och säger att du älskar mig, och när man vaknar upp i dina armar och det är dina mörkbruna snälla fina ögon man ser.

Eller när man är så trött och man tycker att man ser ut som f*n, så lägger du en kommentar och säger att man är så söt, eller fin, finast. Eller att du säger att jag ser ut som en busunge. När saker känns jobbigt och du säger att jag klarar det, då tänker jag - Ja nu ska jag fan klara det! Bara för att det DU säger betyder så mycket. Allt du säger.

Så, Jag ville bara säga.. Ja, du vet. Att jag älskar dig

 

 


Kommentarer
Postat av: Ania

Gulligt :) <3

2010-06-02 @ 11:10:57
Postat av: anna

sv: hehe tack :p

2010-06-02 @ 19:57:39
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0