Gårdagens utgång

Igår efter min teorilektion åkte jag hem till Julia sedan kom några av de andra tjejerna från klassen för vi skulle gå ut tsm. Det var Jag, Mary, Louise, Emilia, Jossan och Julls! Det var superkul :D riktigt trevlig kväll måste jag säga. Dock var det någon som spillde cider på hela mig typ, undrar vad fan hon kan heta? Aja.

Sov iaf hos Julia sedan och idag var ja lite tröttis, gick bra på mitt samtal med läraren och sedan tog jag ett bad och blev bjuden på mat av min underbara mormor. Nu ska jag städa mitt rum, men de tog lite tid för ja snackade med Therese i telefon, haha så skön brud säger ja bara :)



Emilia som brunett :P hehe

Jag

Louise och Emilia :)

hehe ;p



Louise och jag :D


Känns konstigt att se sig som brunett nu med :p

Tack för en nice kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du passar verkligen as bra som brunett Anna! :)

2010-10-12 @ 15:32:15
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0