Gokväll

Hej hej bloggen. I helgen har jag varit med Robin och inte bloggat så mycket som ni alla säkert har märkt. Nu är han borta igen i en eller två veckor, vet inte än. Känns tråkigt såklart. Men i veckan kommer det hända lite roliga saker iaf, hehe. Nyss kom mamma och pappa hem från Turkiet, dom var bruna och snygga! Snart ska vi få lite presenter som dom har köpt till oss, ska bli kul att se vad det kan vara :)

Imorgon är det övningskörning som gäller, sedan ska jag träningssimma med Jull och sen äta en lunch på stan. Ska nog hälsa på farmor ett tag också innan skolan börjar runt 13:40. Får se hur mycket jag hinner med! I lördags var jag och Robin och såg Himlen är oskyldigt blå, den var super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0