Maskerad + Bj

I fredags var jag och vänner bjuden till lilla Evelina på maskrerad och sedan utgång! Jag skulle vart utklädd till sexy nurse, MEN jag har tappat bort den så jag hittade den inte.. Men några var utklädda iaf, dom var nice! Vi satt och lyssnade på musi, drack lite och sedan gick vi och åt på resturang! Sedan tillbaks till Evelina för att byta om till lite ''normalare'' kläder. Sen drog vi till Bj, det var nice det med. Men vafan spelade dom för musik den kvällen!? :s så dåligt, typ back streat boys tryckarlåt liksom? va hände där.. haha.

Sedan åkte jag hem med halv 2 tåget och möttes av min älskling på tågstationen. Med andra ord en bra kväll, tackar <3




dansa










Snygga tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0