Vet inte vad jag ska göra

Jag får tok, på en sak, som känns så otroligt jobbigt för mig. Jag hatar när man förlorar en person som betyder väldigt mycket för en, att känna att man inte kan göra ett skit för att få denna person tillbaka. Att den där personen som man såg som en av sina bästa vänner inte finns för en längre, vad hände med allt som du lovade och sa?? Bara för att det blev en förändring i ditt liv så försvann jag. Jag skulle aldrig göra så mot dig, och det vet du om. Jag blir så otroligt ledsen och sårad av det du gjort och gör, frågan är om du är värd att kämpa för?

för mig är du det, men känns inte som att jag är det för dig. Allt verkar bara handla om din ....

Pallar inte, Tog en kula för dig och fick en smula tillbaks, så känns det.

Kommentarer
Postat av: therese

Älskling vi är för bra för dem <3 :(

2011-02-14 @ 21:23:36
URL: http://sheismysin.blogg.se/
Postat av: Bääängtsson

Ett litet tips är att du kan försöka acceptera personens "förändring" och inte vara så fientligt inställd redan från början. Än finns det chans att förändra!

2011-02-14 @ 21:43:15
Postat av: Anna

Sv: Bäääängtson, jag håller tyvärr inte med dig.

2011-02-15 @ 09:45:26
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0