En dag med fina Emelie

Idag åkte jag och Emelie till Lyssnarängen för att sola, vi låg och pratade och solade och smörjde in oss med massa olja, sommarens första dopp gjordes för mig också! Blev itvingad av Emelie och hon tog min badoskuld, det gillas! Vi var nära på att banga men sen bestämde vi oss för att vi är tuffa B-rudar och sen gick vi i! Efter Lyssnarängen åkte vi hem till Emelie och gjorde köttfärsås och pasta (emelie lagade maten och jag målade naglarna..) min lilla hemmafru (A) Efter det åkte vi in till stan och köpte Bacardi breezeer och snackade.

Sen åkte jag hem i regnet och på tok för lite kläder på min moppe och frös ihjäl typ.. Men nu blir det iaf Vampire Diaries och sen sängen,




min fina!


Natti!


Kommentarer
Postat av: Happy

Hej!

Går du på någon diet eller tränar du typ bara varje dag?

Du brukar ju baka ganska mcyket men är ändå så smal!

2011-06-14 @ 20:00:58
Postat av: Anna

Sv: Hej :) Tack för den roliga kommentaren, svarade i ett inlägg ist! :)

2011-06-14 @ 21:16:45
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: emelie

tack för en underbar dag min finaste vän<3

2011-06-15 @ 11:26:13
URL: http://emeliewandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0