<3

Idag åkte jag och Tora till lägenheten igen och fortsatte att fixa, var där från kl 2 till kl halv 6, fett duktiga vi var!! Kämpat på som bara den ;) Sen blev det china mat och bowling med Rakel, Hector och Erik, det var najs! :D


Vi rensade ogräs på uteplatsen

Tora kämpade på med växterna!

Fikapaus ute i solen


Fixa massa i köket, och Tora är brun

Jag och Tora gick loss på garderoben! haha.. De va kul

Så ser de ut just nu.. Snyggt va?

Rakel :)

Min mat :)

Rökel, Clarre, Sex-Anna, Late dude, hahah

Rakel och Erik

Hector och jag :)

En superbra dag :)


Nu ska jag sova är heeeelt jävla slut.. Imorgon ska jag på besöksdag i lumpen, de ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0