Glad liten Anna

Igår när jag var i skolan fick jag ett sms av Robin där det stog - Ditt paket från **** finns nu hos Coop Konsum Storvreta, ange kod 8810 ta med dig leg, Mvh Posten :)

Jag blev superglad för jag trodde att ja visste vad det var för något! Och jag hade rätt, Jag hade fått digitalkameran som jag önskade mig av honom i studentpresent! Det är en samsung, med två skärmar. Åh älskar den! Blev så himla glad. Tack tack tack igen älskling, du är bäst!

Nu kommer jag bli en liten fotonörd (A) Nu har jag ju både en Canon systemkamera och en Samsung digitalkamera, me like!






Var ju tvungen att prova den på en gång :p


Ny kajal från Make Up store också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0