Skönt att vakna upp med sol

Vaknade nyss efter att inte ha sovit så bra, sover typ inte bra hemma längre :o Snart ska jag äta frukost och kolla på våra bästa år, sen ska jag packa träningsväskan och ta cykeln till stationen och sen ta med den på tåget för att jag tänkte cykla till träningen idag, kan vara skönt att ha en cykel i stan så man kan cykla från lägenheten till ställen istället för att ta bussen hela tiden.

Sen blir det badmintonträning och efter det en snabbdusch och cykla och handla mat för sen kommer Therese, Tora, Louise och Linnea hem till mig på en liten middag :) Mysigt! Sen ska jag sova i lägenheten. Sen imorgon blir det nog att tapetsera fondvägg!





<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde seriöst ha mörkbrunt hår, passar dig så jävla bra!

2011-09-17 @ 10:58:24
Postat av: Anna

sv: Tack så mycket! :D Blir nog det någon gång till, men inte än på ett tag, sliter så mycket på håret att färga :(

2011-09-17 @ 22:33:58
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0