Lördagskväll, oj oj

För förra lördagen så hade vi en liten återträtt för några från min klass i gymnasiet, såklart kunde ju inte alla komma, men det blev iaf jag, Mary, Emilia, Louise och Jossan kom förbi en stund. Vi satt och snackade och drack och åt snacks, mycket att ta igen ofc! Sen tänkte vi att vi skulle spela ett spel som heter förfestspelet, så det gjorde vi. Och jävlar vilket spårat spel, och vilka spårade bilder jag har på min kamera (tyvärr går typ 80% av bilderna inte att lägga upp här.. hehe)

Men det hela slutade med att jag, louise och Emilia enbart hade trosor på oss, vi skrattade så sjukt mycket, för det såg ju så absurt ut! Ni som har spelat detta spel fattar nog hur de gick till, ett tips är att inte spela detta spelet med killar och tjejer samtidigt, kan bli lite pinsamt :p
Haha, fick klippa den sista bilden lite, nu får ni inte se några flera bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0