Toppen torsdagskväll ❤

Igår åkte ju jag och mamma till Stockholm för att gå på musikalen Jesus christ superstar där Ola Salo spelade Jesus ;) tycker han är najs, hehe.. Vi åt mat på ett mysigt ställe där maten var helt underbar! Det hette O'pizzicato tror ja, så det kan jag rekommendera!

Blev lite shopping också, köpte min första äkta skinnjacka som jag typ älskar och en snygg tröja! Fick det av bästa mamma och de är köpt på vila! (lägger upp bild typ imorgon!) :) sen var de musikal och den var jättebra! Dock väldigt dramatisk eftersom Ola Salo blir korsfäst i slutet och piskad! :o

Efter det så åkte vi hem, tack för kvällen mammi! ❤


Kommentarer
Postat av: Rakel

Omg var det den du skulle se? I waaant!!

Och skinjackan oxå haha

2012-04-28 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0