Bra dagar!

Hej bloggen :) Igår så åkte jag med systrarna Hillerius och Markus till Boda Borg, vi åkte bil och Matilda körde, det tog ca 2,5 h! Vi var på något som liknade fångarna på fortet, det var galet roligt! :D man gick in i lag i rum som antingen var fysiskt svåra eller att man skulle vara smart, eller båda! Vi fick dock bara 3 stämplar :p man var tvungen att klara 4 rum för att få 1 stämpel, och om man misslyckades med 1 rum var man tvungen att göra om alla :p fett jobbigt! Men det har roligt och vill gärna göra om det! :) så tack för den dagen! På kvällen när jag kom hem skulle vi gått ut på krogen, men jag mådde inte alls ngt bra så jag stannade hemma och sov massa! Idag vaknade jag utvilad och glad. Nu har jag precis avslutat mitt 2a jobbpass på mitt nya jobb, känns roligt och bra! I helgen blir det jobb på flustret igen också. Nu väntar jag på bussen och ska till Ica och handla massa med Robin :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är ditt nya jobb Anna? :D

2012-07-13 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0