Läsarfråga:

Fick en fråga på hur jag klarade provet, hur jag pluggade osv, så tänkte svara på det nu :)

Jag läste boken ett X antal gånger (supertråkig, jag vet!) sedan köpte jag sk: "distanstester" från min körskola, där jag gjorde ABCF och sluttest, det är dock väldigt viktigt att göra ABCF och inte bara sluttest, för man lär sig mycket mera av de första frågorna än bara på sluttestet! Så ja, jag gjorde frågorna och läste i boken, så jag klarade provet. Sen i slutet när jag tröttnat på att läsa i boken så hittade jag en bra sida på internet som heter Korkort.nu där jag läste igenom alla trafikmärken och alla moment som fanns i boken, fast på datorn som omväxling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0