Ett glatt inlägg

Har nyss kommit hem från en underbart bra musikal, sound of music på Stadsteatern i Uppsala, blev bjuden av min mamma och det var jag, mamma, mormor och syrran som gick, blev bjuden av mormor på middag och det var helt sjukt gott! Tack så jättemycket för en mysig kväll ❤

Sen har jag tänkt på en sak, det är ofta i livet man är missnöjd med saker, tycker saker är jobbiga och man fokuserar mycket på det som är negativt. Men, om jag tänker på hur mycket glädje, hur mycket tur jag har och har haft i mitt liv, kan jag inte låta bli att le. Jag har så många underbara personer i mitt liv som älskar mig och som ger mig lycka, och för det är jag evigt tacksam!

Så ett av mina nyårslöften är att fokusera på det som är så bra i mitt liv, dom som är bäst i mitt liv. Och strunta i det negativa!

Tack för mig och Godnatt ❤


Kommentarer
Postat av: Therese Hammer

Det låter bra gumman <3

2013-01-12 @ 23:41:33
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0