Blivit med... Soffa!

Idag efter jobbet så åkte jag och Robin till Ikea och skulle äta middag och kolla på en kontorsstol till honom, hittade dock ingen och detta är helg ärlig första gången som jag inte köpte något på Ikea förutom mat! :p

Annars brukar jag komma ut med diverse prylar. Jag blev överlycklig när jag såg att dom hade en midsommar buffé på Ikea (jobbat hela helgen) så nu fick jag äntligen sill och massa annat gott, stort plus till det! :D

Efter detta åkte vi till affären Chili och där hittade vi en ljusgrå stor divansoffa som vi köpte, så den kommer om 3 veckor! Så nöjd! Sjukt trött på våran gamla soffa, så detta var helt nödvändigt!

Imorgon är jag ledig (äntligen!) känner mig ganska sliten, ska bli fint väder imorgon så eventuellt ska jag och mamma och Robin åka någonstans och sola och bada. Kommer bli en toppendag! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0