jävla piss dag :'(



min sämsta dag på länge, allt var bra imorse.. Tills jag ramlade med moppen, fick en chock, mådde illa, blödde från mage, ben, och ambågen, slog i huvudet, hjälmen flög av. jag ringde till pappa och storgrät, han hörde inte vad jag sa. Han fattade på en gång, och körde fort som fan, och Jessica Walls mamma, min granne, kom och satt med mig. ja hade Panik.. Sedan kom pappa, och vi åkte till sjukan, de sa att ja hade klarat mig ganska bra, de gjorde så jävla ont när de höll på. Jag ringde till Robins skola och fick tag på honom. Han kom till sjukhuset, och åkte med mig hem. Och nu sitter jag och gråter. de gör så jävla ont. gråtit sen 9 imorse.

 

Nu vet ni hur min dag har varit

Kommentarer
Postat av: anneli

herregud stackare! Hoppas verkligen att det blir bättre snart!

2008-08-21 @ 21:30:37
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: milfen

nej usch!!

vi kan muntra upp dej lite iaf!!



Läs våran blogg!! Du kommer inte ångra dej!! och du kommer inte kunna sluta läsa ;)

En blogg som inte är som alla andra....

2008-08-21 @ 21:36:12
URL: http://unga-milfs.blogspot.com/
Postat av: Anonym

nej usch!!

vi kan muntra upp dej lite iaf!!



Läs våran blogg!! Du kommer inte ångra dej!! och du kommer inte kunna sluta läsa ;)

En blogg som inte är som alla andra....

2008-08-21 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0