Lundellska!



Igår var det första dagen i skolan, det var helt ok. Och idag var det min andra dag. Och den var as bra! förutom huvudvärken, som jag hade sedan igår kväll.. segt! Jag har några jättetrevliga människor i min klass, de heter Emil, Malin, Emeliée och Emilia, och såklart Jullan! :) Idag gjorde vi en massa namnlekar, och gjorde drömfångare XD
Sedan stötte jag på Tora the best i uppsala, vi åkte bussen hem, hon skulle till Andrew och hon hade med sig en present (A) haha! Och man får lov att säga GRATTIS andreas till Teoriprovet! :D

Sedan när jag kom hem ringde jag till Robin, och hans mobil, busskort och hem nycklar hade blivit SNODDA! :(
fuck henne/honom som gjorde det! I hate u...

och jag har trassel.. med min syster, känns jobbigt. vet inte hur jag ska hantera det!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0