Min dag

Hejsanhoppsan!
Nu är min första vecka på Lundellska slut, ja gillar min klass! Och har ingen riktigt bra uppfattning om linjen än.
Idag har jag vart i skolan, och sen åkte jag in till stan för jag hade MONEY och ville köpa nya kläder,och så blev det! :D
Är nöjd med mina inköp. Sedan ringde Robin och ville mötas på stan, vi pussades typ och pratade sen tog vi 115 tsm,
och jag skulle av vid fyrishov för jag skulle ha min första Badminton träning på as länge! Det kändes härligt, men ont!
Sedan kom pappa och hämtade mig, skulle kanske på Fest hos Julia i min klass ;)

HAHA rolig sak jag ringde julia när ja var på träning. och när hon svarade så viskade hon?
fattade inte varför :p så ja frågade..

- vad gör du?
julia: jag ligger under sängen,
- Varför gör du det!? XD
Julia: för mamma har inte åkt än, jag gömmer mig!
- ASGARV! :D

Men iaf jag åkte hem, och slappade, mina sår börjar läka, känns bra! Så körde Tora , älskade vän förbi, och frågade om ja skulle med eller inte, men ja fick inte för pappa. så Ringde jag till Therese, gumman, de löser sig, du är en cool tjej, respekt för de du gjorde! och btw krya på dig!<3
Och nu ska ja gå ner och ta te :D

Godnatt puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0