lördag, äntligen

nu är jag lördag, och jag är helt slut efter veckans aktiviteter!
I onsdags tränade jag, och åkte hem och fick tacos till middag! :D I like.
I torsdags skulle jag ha träffat Pata, men han kunde inte sen, tråkigt nog! men jag åkte hem till Robin och låg i hans säng och kollade på Tv. Det är skönt det med. Sedan kom han hem, men vi umgicks inte så länge för jag skulle till Globen med min familj och se Elton john! Jag åkte till stan vid 5, Och det var fullt med folk! Vi hade ganska bra platser, men de var rättså högt. han började sjunga vid halv 9 tiden. Och alla skrek! Han var lika bra som jag hade förväntat mig, han sjöng jättebra och precis som på skivorna man hört. Så det var en upplevelse. Pappa var hur glad som helst.

Sedan var det slut och vi åkte hem, jag somnade i bilen tror ja hehe.. Kom hem vid 12 tiden, jag ringde till Robin och berättade hur det var. Sedan somnade jag som en liten sak, och som tur var hade jag sovmorgon till halv 9, annars skulle ja aldrig orkat upp! Fredagen var bra, jag gick i skolan. Hade musik sista timmen, alltid lika roligt! Det börjar bli bra nu. Så var jag arg på Robin ett tag, men that's life. sedan åkte jag till min kära Farmor och var där i några timmar och tjötade :)
Så drog jag till träningen och tränade som bara den, men jag var trött. Efter så åkte jag med min familj/kusiner till Odinsborg och käkade julbord. Det var trevligt och mycket gott!

Det var mina dagar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0