Anna



Nu är de Jul igen! (eller ja nästan iaf)
Nu är det iaf snö ute, och de är kallt som bara den :o
Så ja har skaffat en ny mössa, jag gillar den, och Robin säger att jag är söt i den! känns ju bra haha. Jag tycker inte jag är en mössa-person. Min dag idag har vart bra, hade idrott första lektionen, och vi spelade innebandy, ja är inte så bra på de, men kul var det! Sedag flöt dagen på, men min sko gick sönder, så nu är den på lagning.. Ska hämta den på måndag! Vi slutade klockan 2, men jag och Maria var mycket duktiga och gick på special matten klockan kvart i 3 till 4! :) Sedan gick jag ner på stan och fixade några ärenden! Och åkte med min mamma hem. Och så är det en speciell person som fyller år idag, GRATTIS TORA 16 ÅR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0