haha!



En väldigt seg dag i skolan! Men efter skolan så träffade jag Linnéa i typ 1 min, sedan sprang hon till bussen, men de var trevligt att få en puss iaf! Och sedan typ 10 min senare så kom min underbara vän Emelie! Vi skulle äta och sedan dra till träningen, vi åt på Cupido första gången jag åt där. Det var mycket gott! Och trevligt :)
Efter det gick vi till hemköp jag ville köpa ett winerbröd, alltid lika gott, längesän sist! Inne på hemköp så träffade Emelie sin vän, hon kom från Norge. Hon var mycket glad och trevlig!

Och då kom jag att tänka på Jessica min kära vän som har flyttat till norge för några år sedan, Gud vad jag saknade den tösen nör jag hörde hennes blanding av svenska och norska. Men i jul så ses vi förhoppningsvis! :D
Och så gick jag och Emelie på 1:an mot Ärna och skulle till träningn. När vi gick av bussen tog emelie en liten dum väg på kanten av bussen, så inte bussen kunde köra ut, emlie sprang över vägen och kände sig lite osmart tror ja! haha men roligt såg det ut!
Efter den insidenten så vet jag inte vad som flög i oss! Vi skrattade oavbrutet från fyrishovs Entré till fyrisfjäderna, GUD vad ont i fick i magen, de bara gick inte att sluta skratta! tack för en rolig eftermiddag Emelie!<33

Kommentarer
Postat av: emelie

haha anna om jag hade kul!

2009-01-23 @ 20:50:08
URL: http://theoutshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0