helg



Hejsan.

min fredag var ok, ganska tråkig. Var sjuk och låg hemma och läste en bok, och kollade mycket lost. Men var ensam, trist.
Lördagen så var det jakt, gick upp vid 8 sedan gick vi ut i skogen, gick i typ 4 timmar, helt blöt! Och vi fick ett rådjur. Ganska lite, men de är endå något. Sedan chillade jag kollade lost, och tog ett varmt bad, var stelfrusen. Sedan sminkade jag mig och klädde på mig, såg ut som jag gör på bilden ovanför. Sedan kom Robin, vi hånglade och mös lite. Så kom våra gäster från Gävle. Vi åt mat, och skrattade mycket! Speciellt åt en dialog. Kanske skriver den sen, men orkar inte nu, Så åkte de hem runt 12, jag och robin busade och sedan somnade. Idag så kollade vi på en film som hette Handcock. den var bra! Men overklig, med Will smith i huvudrollen. Sedan drog han, och ja har suttit och sms:at och kollat på lost. Och nu ska jag ner till min familj och umgås och kolla på en björn Gustafsson film.
Pussen hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0