sweet about me



ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Satt och tittade på lost nyss, det var så spännande så jag höll på att kissa på mig! :o då är det bra lixom. Och idag hittade jag min morgonrock som jag har sytt själv, den är inte helt klar än, håller på att brodera en sak på ryggen det ska stå '' Skaffa dig ett liv'' typ. Började för länge sen, men de har aldrig blivit av att fortsätta, men de kanske är värt, för den är mycket bekväm! Och imorgon får vi gäster på kvällen, och Robin ska också komma hit då. Vi ska umgås med mina vänner och familj, och sedan ska vi mysa. Som vanligt, men igentligen ville jag vara hemma hos Robin för vi var hos mig förra helgen, men de passade inte så bra eftersom jag skulle få gäster. Just nu känns de som mitt liv är så förutsägbart, allt är som vanligt, inget nytt händer typ. Börjar tröttna lite. Ikväll tror jag att jag ska fortsätta läsa min bok, och spela the sims!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0