bra dag?

Hejsan alla som läser, vilka nu ni är :)

Min dag idag har vart både bra och dålig. Det började med att mamma elin och pappa bråkade imorse, så självklart blir man inblandad, suck! Åkte till skolan, allt var bra tills ett telefonsamtal som jag gjorde. Och jag bara hatar när människor lägger på luren när man pratar. Men de löser sig. Jag grät, åkte hem 2 timmar för tidigt, åkte till Robins skola IT- gymnasiet. Pratade med Robin, sen hade han lektion, ja satta mig och räknade matte. Och då kom robins Polare Felix och höll mig sällskap, Trevlig typ! :)

Sedan drog jag in till stan och skulle träffa min vän Oscar!
Jag skulle gå och ta en spruta mot livmoderhalscancer, (jag är rädd och hatar sprutor) Oscar följde med mig in i rummet och höll mig om handen, HAHA feg som jag är lixom! Det gick fort men gjorde ont. Efter det tog vi en fika de var gott! Så drog han vid 4 och jag med för jag skulle träna.. Det gick inte så bra för att jag hade ont i armen, den bara hängde där som en hjälplös mask! :o
Och min vän Emelie kom äntligen till träningen! sedan pratade hon med mig i telefon på kvällen, tack för det! :)

Nu ska ja kolla lost, ha en bra kväll! Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0