kaos hemma och kan man säga kaos i vattholma?

Hej igen, nu ska jag skriva om idag! Imorse vaknade jag klockan 7 pga min kära bf som skulle upp då, och ja hade sovmorgon till halv 9. Men tror du att jag kunde somna om? nej.. Sedan var dagen seg, den sniglade sig fram! Ush.. Men nu är den över. Tog iaf bussen hem till R, och hämtade mina grejjer och fick en massa nya låtar på min ipod, tack darling. Sen när jag kom hem så möts jag av en hall och ett arbetsrum utan golv? haha, de känns inte som ett hus längre, utan som en arbetsplats med buller och bång! :o

Sedan fick ja se en ennu värre sak på i-net nyss!! Det har vart ett mord i vattholma, alltså jävligt nära mig :o omg i lilla vattholma, de trodde jag aldrig. Finns nog mera att läsa om de, ska jag göra iaf!


En trött och sliten anna i morgonrock :)


Våran så kallade hall


Lite av vårt golv :p



MORD!!! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0