Fix!

Efter Emelie hade åkt kom Tora hem till mig, vi åt middag och sedan tog vi moppen hem till Tora, vi skulle slinga håret! Och nu har vi fått i färgen, Tora håller på att skölja ur det nu, hoppas det blir bra! Jag ska skölja ur mitt snart med. Jag som skulle lägga mig kl 9 idag hade jag bestämt (men nu blev det föööör sent^^) Men det var mysigt att umgås med dig idag med Totti!



Jag är en nörd 8-D


(A)



haha, ja vi gillar färgen :p



En glad och trött anna :)

och en sak till, jag hatar att köra moppe när det är helt mörkt ute, och speciellt på grusväg :(

Kommentarer
Postat av: Tora - THE BOSS

Det var mysigt att vara med dig :)

2009-08-20 @ 16:26:08
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0