Gårdagen, var så nice!

Hej och godmorgon, hahah. Nej men ja har vart vaken ett tag, men känner mig som en vandrande trött liten sak :>
Igår kom grabbarna Grus hem till mig på en samkvämskväll, som min kusin brukar säga. Det började med tacos och massa skratt, när man är med Leksands gänget vet man aldrig vad som kan hända. Det första roliga som hände var vid matbordet. Alla hade tagit köttfärs förutom Bengan, så skulle han ta, och han sitter och snackar som vanligt. Så istället för att lägga köttfärsen på tallriken så råkar han lägga det på golvet bredvid sig, haha!

Bengan- Shit, jag torkar upp det!
Martin(Greggan) - Men åhhh, du tappade ju en hel taco..
Anna och Robin- Asgarv! ^^


Det lät så kul när martin sa de, vilken besvikelse liksom, haha. Sedan började vi festa till lite efter maten, det var roligt! Vi satte på potify i vardagsrummet och höjde volymen och dansade mycket! Och skrattade. Det jag inte förstår är att på nästan alla kort så ligger bengan och Robert på golvet? XD haha. Och sedan när de var mörkt sprang Robert ut och busade, jag undrade vart han tog vägen så jag sprang ut och ropade. Men fick inget svar, sedan gick Robin ut och ropade då kom han springandes som ett skott! Och (gjorde en stunt sa han) när han ramlade och flög ner på gruset :p Efter hade han ont i benet!

Lillasyrran hade satt upp ballonger i hela tagit i vardagsrummet (hon hade tjejkväll i torsdags) så jag hämtade nålan, och vi sprang runt och smällde dom, det var kul! (A) Sen efter det pumpade vi In Flames, älska. Och headbangade som bara den, så alla hade ont i nacken idag. Men det var värt! Sen när vi var trötta så kollade vi på Brüno, och helt ärligt, den sög! Tycker ni inte? Den var ju så mycket sämre än Borat.. Inte ens i närheten så bra, den hade ingen riktig handling, och det var kort. Så nej, den är inte att rekomendera. Sen efter filmen var vi ganska trötta, Och somnade :)

Idag har vi bara tagit det lungt, och slappat :>





Asgarv :)



Hoppa runt lite :p


Monié


Leka lite, har en rolig video också hehe, men den får ja inte lägga upp :(


haha *censur* :)


En förvånad robin, som inte var berädd på kort ;)<3


Smälla ballonger ;)


haha, ja ringaren i Notre Dame? XD

Nu har ni fått se några bilder, på sköna människor, som bjuder på sig själva, sånt gillar vi! :D

Kommentarer
Postat av: Monié

hahah! fan vikket chillit gäng vi är <3 ;)

2009-08-15 @ 23:32:35
Postat av: Monié

har fortf skitont i benet btw :O

2009-08-15 @ 23:36:39
Postat av: Anna

haha aw stackars :(

2009-08-16 @ 11:32:24
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: lisa

asså han robert är fett sexig ju :P

2009-08-16 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0