Skolan

Hallå!

Imorse när jag gick ut var det kallt, så jag tog på mig en kofta. Skönt! Började dagen med engelska B, våran lärare är iaf bra! Men det som är irriterande är att det är ett ''tjuvlarm'' som tjuter hela tiden i skolan, vart så i ca 30 min, känns ju kul om det ska vara så hela dagen, haha.. Fick ett sms av min älskling, han har ju varit sjuk i en vecka med feber m.m. Då tänker man ju på en gång på svininfluensa.. Men idag pratade han med vårdcentralen, och dom sa att man inte kan skilja på den influensan och vanlig. Och att han har vart sjuk i en vecka och nu är han på bättringsvägen! Så förhoppningsvis kan jag få träffa min gullis i helgen! <3

Idag slutar jag vid 3 tiden, ska tydligen öva inför kopertestet på idrotten, ska fråga om jag får gå. Är sjukt trött så har jag varit förkyld.. Ha en bra dag! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0