Sötis

Hallå! <3

Igår var jag och Robin hos hans mormor och åt en god middag, sedan åkte vi in till stan från Sävja, och det regnade som bara den. Vi gick till hemköp och köpte Godis, sedan gick vi till Spegeln. Vi såg Sommaren med Göran, Den var så jäkla rolig och bra! Alla måste verkligen se den. Sen efter bion åkte vi buss hem och somnade. Sov så skönt inatt, och vaknade runt halv 11.

Sedan åkte jag och robin hem till mig vid halv 1. När vi kom hem så fick vi städa och så, för min lillasyster hade tjejmiddag igår och hade inte städat så bra, haha. Och nu sitter jag och R och kollar på en bra film på Tv1000. Vet inte vad den heter, men den är spännande! Och runt kl 6 så kommer Robert, Bengan, Martin hit på middag och så. Ska bli nice! ;)



Jag och Lisa på min tjejkväll förut, Busiga!



Puss på dig Lisa

Kommentarer
Postat av: lisa

puss på dig med!

2009-08-14 @ 20:43:34
Postat av: Caroline

rösta på mig, nummer 7 i veckans blogg! :)



http://mmeliiie.blogg.se/2009/august/tavling-avsutad.html#comment

2009-08-15 @ 11:06:08
URL: http://carolinelofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0