Torsdag, ennu mera sol!

Godmorgon allihopa. Idag är det sol och det betyder sol och bada. Fast är inte på mitt bästa humör, är ledsen och har in klump i magen, fan för det alltså! Jag hade fått en Anonym kommentar igår, där det stod - Berätta mer om din hårborttagningsgrej :)

Jaha, tänkte jag det kan jag väl göra. För ganska många månader sen bestämde jag mig för att göra laser på bikinilinjen (det försvinner permanent) vilket är skönt. Det kostar runt 800kr varje gång och tar ca 20 minuter att göra. Beror på vilket ställe också såklart. Hur många behandlingar beror helt enkelt på hårtyp, desto svartare hår desto bättre resultat, fast det gör ondare. Man väntar runt 6-8 veckor mellan varje behandling.
Jag kände knappt något första gången, för jag var så nervös, men andra gången gjorde det lite ondare, Men jag tycker det gör lika ont som att vaxa, eller inte rikgigt så ont gör det. Jag kan inte beskriva 'hur' det känns, men jag tycker inte att det var så farligt. Jag gjorde detta i Uppsala, på en frisörsalon som ligger mitt emot silver och sånt, vid stora torget :) Hon som gör det är supersnäll, så nu vet du Anonym! Skriv om du vill veta ngt mera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack så mycket för infon !

du kan fortsätta skriva på samma inlägg om du vill =)

är du klar med din behandling nu ?

har du fått några biverkningar?

vilken laser använde du och varför =)

tack så hemskt mycket, din blogg är duuunder !

2009-08-06 @ 16:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0