Ush och fy!

Kom hem idag efter några dagar hemma hos älskling, och fick en otrevlig upptäckt i mitt sovrum.. Jag hade precis satt på datorn och satte mig i sängen, så såg jag att det var små svarta prickar i min säng (konstigt, eftersom ja böt för bara några dagar sen) så kollade jag närmre, och det visade sig vara så Larver!! Fyfan säger jag bara. Och det låg en ny tvätthög på min säng, och jag kollade där.. Och på ett linne som hängt ute på sträcket hade små ägg och ennu mera larver på sig, alltså larverna var pyttesmå! Ush de kröp i hela kroppen.

Så nu har jag städat hela rummet överallt och kastat in allt i tvätten och bytt lakan igen, så nu är det rent igen. Blä för insekter..


Visst är jag söt när jag gungar.

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

oh fyfan vad äckligt haha:P

2009-08-18 @ 19:58:12
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0