Anna Pantif

Därför jag stavade mitt efternamn helt fel beror på att jag tänkte på Robert. För när han var hemma hos mig för ganska längesän så hade jag fått ett brev från friskis och svettis och då stavades mitt namn '' Anna Pantif '' vi skrattade som bara den, roligt minne! Nu gick min lillasyster förbi och hostade, hon är förkyld stackaren.. Idag var allt bara bra, helt slut bara! Skrev denhär uppgiften som är om praktiken nyss, det gick bra. Man ska typ föra dagbok för varje dag, ganska segt! Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag och Robin firar 3 år. I can't belive it! Det trodde jag aldrig om jag ska vara ärlig. Det är farligt att fästa sig vid någon, men endå är det de bästa sometimes! Vill avsluta kvällen med att säga att jag älskar min familj oerhört mycket, och mina vänner som alltid ställer upp, och min pojkvän. Ni är guld för mig, och kommer alltid att vara. Glöm inte det.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0