Anna

För att jag gillar att laga mat ibland, nu har min familj kommit hem för ca 1 timme sen. Jag lagade mat åt dem, Pannkaka med soppa och ägg. Dom blev glada! Skönt att ha dom hemma igen <3 För övrigt är allt bra. Skulle gärna vilja sova med Robin inatt med, men men man kan inte alltid få som man vill. Är trött som bara den, men måste läsa ett tag innan jag ska sova iaf, segt.. Idag så träffade jag min underbara vän Jessica Wall! Tack för en mysig eftermiddag med mycket prat<3 Kanske kommer upp en bild på henne sen! Nu håller jag på att fixa bilder på mig själv, en liten kul hobby. Men är inte så bra, men igentligen behöver man inte göra om bilder. Men det är roligt! Och Tack igen till Robin som har gjort om min blogg lite, tack <3


Jag är Bree van der camp :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0