En tur till Stockholm!

Åkte till Stockholm på kvällen. Åkte till min Kusin Elli! Hon mötte upp mig på T-centralen. Hon hade på sig badminton kläderna för hon spelar också min kusin ;) Vi åkte hem till henne till hennes mysiga lägenhet i Älvsjö. Där gjorde hon en supergod maträtt! Vi satt och pratade och drack te och kollade på någon serie som hon följer, den verkar vara bra! Vi satt hemma hos henne och mös, tills klockan var ca halv 11, då bestämde vi oss för att gå och hyra en film.

 Det blev en film som hette Made of honor tror ja :p haha iaf på svenska Brudens bästa man. Gud, minnet är bra men kort! Vi såg filmen, den var både rolig och romantisk! Vi skrattade mycket åt den. Sen gick vi och la oss, vet inte hur mycket klockan var.. Vaknade vid halv 10 för då skulle vi in till stan. Elli ville hitta ett svart linne, men hittade inget passande. Jag hittade en supersnygg klänning! Men den kostade 600 spänn, ville inte lägga ner så mkt pengar på de. :( Vi gick runt på stan ett tag, sedan så skulle hon på en kurs vid kl 1. Och jag åkte hem.


Kusinen <3


Den goda maten!


Hennes favoritfärger är Lila, och svart (som mig) Hennes lägenhet är mys.




Tack för kvällen/dagen! Det var toppen. Måste göras om. Ta hand om dig
Pussar och kramar till dig ♥

Kommentarer
Postat av: HELVETE

LÅT MAST VARA

2009-02-17 @ 22:30:45
Postat av: Anonym

GE OSS MAST

2009-02-17 @ 22:32:31
Postat av: Anonym

du kan väll låta oss få mast... SNÄÄÄÄLLA

2009-02-17 @ 22:33:34
Postat av: SChmurk & Schmaff

GE OSS HAN FÖR 1 KVÄLL SÄGER JAAA!! 1 KVÄLL VAAFÂN!!!

2009-02-17 @ 22:39:35
Postat av: Schmaff

Fin blogg tbh ... or not

2009-02-17 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0