He does nothing!

Just nu lyssnar jag på en låt som jag gillar, den är ganska ny. Den heter ' The boy does nothing ' man kan inte sitta still när man hör den, haha. Bara så ni vet så tycker min pojkvän att jag är Snyggast, sådeså Haha! ;) Jag skulle igentligen ha jobbat till halv 10, men började må dåligt vid 2. Så jag höll ut och pinade mig själv till halv 7. Då orkade jag inte mera! Tror jag har feber nu fan.. Men det är inte så konstigt för lillasyrran har typ influensan, tycker synd om lillan. Jag måste bli frisk nu för i helgen händer det en massa. Och lycka till Julia Gumman, de löser sig. Imorgon är jag ledig iaf, skönt det! Men har mycket att göra imorgon med. Nu sitter jag och kollar på mina nya underkläder som hänger på min stol, dom är snygga. Hoppas att Robin kommer att gilla dom. Det får vi se! Ni kanske får se hur dom ser ut sen efter helgen, hehe. Nej nu måste jag sluta sitta vid burken och göra nytta, vill gärna börja läsa en ny bok. Men först ska jag Skriva dagboken för praktiken och sen ska jag läsa engelska boken, och kanske äta lite.. Men är inte hungrig , har knappt ätit idag!

Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0