Hejhopp!

Idag var det sista dagen på praktiken. Började gråta för det kändes så ledsamt att sluta nu, har ju fäst mig vid alla.. Men life must go on, eller? Men I will be back! :o Min dag var super, fick sluta kl 2 också ist för 4. Nice, åkte hem till Robin, men han kom vid typ 5. Satt och pratade med Yvonne ett tag, love it! Sedan så kom Robin och Robins syskon Linus och Linnea. Man har alltid så kul när dom är på besök, dom är så roliga! Mycket skratt. Haha de är nog Morgan som ligger bakom allt X'D (en sak som vi pratade mycket om, skitkul! ) Jag och Robin hade trevligt, jag älskar honom. tusen pussar och kramar till honom. Och jag saknar redan Therese den lilla gullungen, hihi!

 Och imorgon får jag iaf träffa Emelie, och my other girls! Nice. Sen på kvällen kommer Tora hem till mig, och ska slinga mitt hår, Och ha mys! Ska bli en bra fredag, så ska jag hälsa på min lilla farmor <3 Inte träffat henne på länge, nu ska det bli ändring på det! En sak som känns så jobbigt. Är att min familj ska flyga till alperna imorgon i 1 vecka. Kommer sakna dom så grovt mycket! :( Och jag har bestämt mig för att flygresan ska gå bra! <3 Nu måste jag sova. Ska träna och en massa imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0