Helg!

Tjänna. Nu sitter jag i mitt rum och fryser, haha. Pratar med Robin på msn, han är i skolan. Och jag är kissnödig men kan inte gå på toaletten för jag har precis målat naglarna, haha.. Lyckat! Idag händer det mycket kul. Ser fram emot det! Är lite trött idag, konstigt. Idag ska jag få mitt rum städat, skönt. Sitter och väntar på att hon som städar vårt hus ska komma in i mitt rum, haha. Men jag brukar städa mitt rum själv ganska ofta med, så lat är jag inte! Imorgon är det mys med älskling, ser fram emot det. Kollade på Lost nyss med, fyfan vad bra! Och gossip girl igår var också så bra.. Men jag tycker så synd om S.. För Dan är bara dum ju, ha sex med en lärare? blä. hoppas rektorn kommer på dom. Snart är det lov, nu är det bara en vecka kvar på praktiken. Känns trist att komma tillbaka tillbaka till skolan, SEGT! Orkar inte läxor och prov igen.. Hoppas man orkar med. Nej nu måste jag fixa med lite annat, Kanske ta lite kort.

Pussar!


Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg design du hade !

2009-02-08 @ 18:22:41
URL: http://emelieelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0