hemma

tjabba!
nu är jag hemma igen,  Efter en mysig och sexig dag med min boyfriend. Jag firade alla <3 dag hemma hos honom, jag fick en bukett rosor och av Robins mamma med, tack! ♥ Vi hade en bra kväll med melodifestival. Men jag var ganska trött och somnade vid 11 typ, hehe. Och som sagt, jag har tappat bort laddaren till min kamera, och har en massa bilder på den, men nu kan ja inte lägga in dom.. så sry för det. Ska leta efter den sen! (hoppas att den är hemma) Idag så var jag hemma hos robin med, och tog det lungt. Sen vid 4 tiden så kom Pj (min mammas bror) och mina småkusiner och hämtade mig, dom ska vara hos oss tills på onsdag! Ringde till Frida nyss, hon kommer hit och sover över hos mig (A) ska bli kul! Inte träffat henne på länge. Hon kommer sen, för hon var i stallet :) Och så träffade jag Robert igår med, har lite biler från de, kan lägga ut dom snart! Nu ska jag gå och leta efter min laddare.. En ny kostade 300kr, känns ju inte så värt att köpa en ny om den andra är hemma XD

Pöss!


jag kan vara söt  (ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0